Inventflow's jaaroverzicht: hoogtepunten van 2023 en een hartelijke kerstgroet!

Een terugblik op 2023

Terwijl we het einde van 2023 naderen, willen we graag een moment nemen om terug te kijken op een jaar vol prestaties en vooruitgang. Uw voortdurende vertrouwen en samenwerking hebben ons geholpen om nieuwe mijlpalen te bereiken, en daar zijn we u ontzettend dankbaar voor.

Expansie van ons team

We zijn trots om te delen dat ons team aanzienlijk is gegroeid, met een mijlpaal van 55 toegewijde professionals. Deze groei stelt ons in staat om u nog beter te ondersteunen in uw behoeften en ambities.

Versterking van ons serviceteam

In lijn met onze toewijding aan uitstekende service, heeft ons serviceteam een groei doorgemaakt tot 20 ervaren monteurs. Deze uitbreiding garandeert een snellere en meer efficiënte respons op uw serviceaanvragen, waardoor we de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze dienstverlening verder verbeteren.

Succes van Inventflow Weert

Een bijzonder hoogtepunt dit jaar was de sterke groei van Inventflow Weert. Dankzij uw steun heeft deze vestiging onze aanwezigheid in de regio versterkt en ons in staat gesteld om lokale klanten beter van dienst te zijn.

Bedankt!

Wij waarderen uw belangstelling en hopen u in het nieuwe jaar op de hoogte te mogen blijven houden van het belangrijkste nieuws rondom pompen. Het Inventflow team wenst u graag fijne feestdagen en een gezond en liefdevol 2023 toe!

Wij blijven bereikbaar!

Zoals u van ons gewend bent, kunt u te allen tijde bij ons terecht! Ook in de vakantieperiode blijft ons team bereikbaar. Dus heeft u een calamiteit? U kunt direct bij ons terecht door te bellen naar 0546 458072.

Bereikbaar tussen 08:15 en 17:00

24/7 Bereikbaar voor calamiteiten