"In service gaan we ver: we ontzorgen klanten 24/7 middels eigen slimme software"

"In service gaan we ver: we ontzorgen klanten 24/7 middels eigen slimme software"

Leer ons service team kennen

“Wij ontzorgen op het gebied van pompen, door preventief, correctief en predictief onderhoud. Van een snelle revisie van een pomp tot het gehele onderhoud van een complete range pompen. Dit doen wij op locatie of in onze servicevestiging. Ook in service gaan we ver. we ontzorgen klanten 24/7 middels eigen slimme software”, zegt Werkvoorbereider & Planner Pascal Pouwel.

Proactief advies en een stukje extra service

“In service en onderhoud gaan wij voor de volledige ontzorging van onze klanten. Op basis van zeer uitgebreide inspectierapportages brengen wij proactief advies uit. Over pompen en kleppen, maar ook over de procescondities daaromheen, zoals een verkeerd aangelegde of kapotte leiding. Daarmee bieden wij net dat stukje extra service. Onze gespecialiseerde en getrainde servicemonteurs voeren het onderhoud uit. Al het onderhoud en revisies leggen zij vast met foto’s, om het voor onze klanten extra inzichtelijk te maken”.

Inventflow Service Center

Jos Stegeman: “Om goed in kaart te kunnen brengen welke pompen er precies op welke locatie staan, ontwikkelden wij eigen slimme software, de drijfveer van onze service. Het biedt de klant en ons een volledige digitale database en daarmee grip op het productieproces. Alle pompen op een locatie, worden hier in één oogopslag getoond”.

Zoom je in op product-item-niveau, dan biedt ons Service Center een volledig inzicht in het geselecteerde product en de bijbehorende onderdelen. De klant vindt op één dashboard algemene gegevens, productfoto’s ter verificatie en alle historie over het product. Daarbij biedt dit dashboard hem direct actuele informatie met betrekking tot het servicelevel van de procesapparatuur en een overzicht van actueel gevoerde communicatie op specifiek productniveau. Kortom, alle data digitaal beschikbaar in één gebruiksvriendelijk overzicht.

24/7 Service & Support

“Dag en nacht staan wij voor onze klanten klaar. We zijn 24/7 beschikbaar en de klant krijgt te allen tijde een specialist aan de telefoon, die in staat is om snel te inventariseren wat er aan de hand is en adequaat de nodige maatregelen kan nemen. De specialist schakelt direct een servicemonteur in die snel ter plaatse is. Zo verzekeren wij onze klanten van een continu productieproces.”

Neem contact op

+31 (0)546 45 80 72

Bereikbaar tussen 08:15 en 17:00

24/7 Bereikbaar voor calamiteiten

Adres Twentepoort Oost 25, 7609RG Almelo

Email Info@inventflow.nl

nl_NLNL
Scroll naar top